Hemsireyiz.Biz : Türkiye'nin hemşirelik sitesi
Hemşire Forumları | HEMŞİREYİZ.BİZ

86,333 hemşire olduk

şunda ARA

damar yolu bulamama problemine çözüm..

Son Mesajınız 21-10-2017, 14:50 Ersin Ocak tarafından gönderildi. 12 yanıt.
Mesajları Sırala: Önceki Sonraki

  •  08-10-2014, 0:58 261116

    damar yolu bulamama problemine çözüm..

    Merhaba Arkadaşlar,

    Belki basından veya çevrenizden duymuşsunuzdur şu damar yolunu gösteren cihazı peki onun fiyatını araştıran oldumu.Birkaç medikalciye sorudum piyasada 4 çeşit var dedi fiyatlarıda 4 ila 7 bin arası değişiyormuş.arkadaşlar bu kadar basit aleti dudak uçuklatan fiyattan satmaları resmen acımasızlık.Bende bunun üzerine kendi cihazımı yaptım,üstelik gayette işe yarıyor,bunu her yerde kullanabilirsiniz.çocuk,acil,onkoloji,yaşlı ve obez hastalarda.Zor hastalarda Tek seferde damarı bulma garantisi veriyorum. Eğer isteyen olursa gönderebilirim.Biliyorsunuz ki hastanede damar yolu bulunamadığı zaman bizde hastada epey bi geriliriz bunun artık olmaması ve gerek hasta psikolojisi açısından gerekse sağlıkçıların hasta üzerinde pozitif bir etki bırakmaları açısından bundan yararlanmalarını dilerim.

     

     

  •  09-10-2014, 17:41 261137 Cevap 261116

    Cevap : damar yolu bulamama problemine çözüm..

    ben istiyorum bana nasıl ulaştırabilirsin ve fiyatı varmı ?
  •  09-10-2014, 23:21 261146 Cevap 261137

    Cevap : damar yolu bulamama problemine çözüm..

    Merhaba Garipgsx özelden adresinizi yazarsanız önümüzdeki hafta iş çıkışı size gönderebilirim.Nasıl kullanılması gerektiğinide birkaç güne youtube  video'yu yerleştireceğim,ilgilenen arkadaşlar için buradan yine bilgilendiririm.Fiyatı demişsiniz ,maliyeti 300 TL tutuyor.Etrafta binlerce liraya satılan cihazlar kadar iş görüyor.İstanbulda olanlar cihazı görerekte alabilir.Yani şunu anlatmaya çalışıyorum yaptığım cihazın iş göreceğine o kadar eminim.

     

  •  10-10-2014, 14:35 261170 Cevap 261146

    Cevap : damar yolu bulamama problemine çözüm..

    teşekürler mehmet ama ben daha lisans 3 sınıf öğrencisiyim ve 300 lira benim içim çok para o yüzden mal:)asef sadece videosunu izlemekle yetinecem genede sağolun 
  •  10-10-2014, 16:16 261172 Cevap 261170

    Cevap : damar yolu bulamama problemine çözüm..

    Malesef çalışan olmadığın için bu miktar sana çok gelmiş olabilir,sonuçta medikalcilerde satılanlarla kıyas edince bu gayet makul bi fiyat üstelik maliyeti 300 tl ye yapılan bir aleti tutup 4000 ila 7000 lira arası satmaları çok garip.heralde sırf yurt dışından geliyor diyedir.Bu arada senin gibi öğrenci arkadaşlarada bu cihazdan verdim.

     

  •  17-10-2014, 14:22 261224 Cevap 261172

    Cevap : damar yolu bulamama problemine çözüm..

    Mehmet bey benimle acil iletişime geçerseniz çok sevinirim. Tolgahanozkan6@gmail.com
    E-Mail : tolgahanozkan6@gmail.com
  •  18-10-2014, 22:56 261238 Cevap 261224

    Cevap : damar yolu bulamama problemine çözüm..

    Merhaba tolgahan bey size mail yazdim yolladigim mail adresinden sizde bana ulaşabilirsiniz.herhangi bir sorunuz olursada oradan sorabilirsiniz...
  •  18-10-2014, 23:13 261239 Cevap 261238

    Cevap : damar yolu bulamama problemine çözüm..

    Tolgahan bey mail adresinize mail yollayamiyorum acaba mail adresinizde bi yanlişlik varmi?isterseniz siz benim mail adresime ulaşabilirseniz irtibat kurabiliriz arcioglu@gmail.com
  •  19-10-2014, 23:52 261247 Cevap 261239

    Cevap : damar yolu bulamama problemine çözüm..

    Müdür bu cihazın çalışma prensibi nedir ? %100 çalışırmı ?
  •  20-10-2014, 0:54 261248 Cevap 261247

    Cevap : damar yolu bulamama problemine çözüm..

    Kesinlikle calişiyor,tek seferde damari bulma garantisi veriyorum.zaten saglikci olarak bu cihaza guvenmesem cikip burda kendimden emin konuşmam.hatta imkanim olsa fabrikasyon uretimini bile hemen başlatirdim.
  •  29-10-2014, 10:34 261325 Cevap 261248

    Cevap : damar yolu bulamama problemine çözüm..

    Mehmet bey size bir mail gönderdim.

     

    Kolay gelsin.  


    E-Mail : tolgahanozkan6@gmail.com
  •  04-11-2014, 22:01 261401 Cevap 261325

    Cevap : damar yolu bulamama problemine çözüm..

    Arkadaşlar isteyenlere tam istediğim görüntü olmasada cihazın videosunu gönderebirim.

  •  21-10-2017, 14:50 263778 Cevap 261116

    Cevap : damar yolu bulamama problemine çözüm..

    Slm Mehmet Bey Damar Bulmak İçin Keşfettiğiniz Uygulamayı Benimle Paylaşabilirmisiniz Bende Kan Verirken Çok Ezşiyet Çekiyorum Defalarca Deliyorlar Beni .
RSS haberlerini XML olarak görüntüle