Hemsireyiz.Biz : Türkiye'nin hemşirelik sitesi

80,279 hemşire olduk

şunda ARA

hemşirelik puanları

Son Mesajınız 07-05-2010, 19:47 mahmut.kara tarafından gönderildi. 58 yanıt.
( Toplam 59 Mesaj ) 2 Sayfadan 1 -   1 2 Sonraki >
Mesajları Sırala: Önceki Sonraki

  •  22-02-2008, 23:14 43502

    hemşirelik puanları

    selam meslektaslarım.ben taban ve tavan puanların kaç oldugunu sorucaktm......
  •  24-02-2008, 12:33 43618 Cevap 43502

    Cevap : hemşirelik puanları

    hemşirelik taban puanları 290 dan başlıyor 350 ye kadar çıkıyor ama bu sağlık yüksekokulları ya da hemşirelik yksekokulları için. artık fakülte oldu birçok hemşirelik okulu ve puan türü değişti. say 1 di daha önce puan türümüz say2 oldu şu an. ankara üniversitesi geçen yıl fakülte olmuştu bu yıl sayısal 2 puan türünde öğrenci aldı ve taban puanı 315 ti
    Ars longa, vita brevis, occasio praeceps, experimentum periculosum, iudicium difficile.
  •  25-02-2008, 19:53 43766 Cevap 43618

    Cevap : hemşirelik puanları

    iris:
    hemşirelik taban puanları 290 dan başlıyor 350 ye kadar çıkıyor ama bu sağlık yüksekokulları ya da hemşirelik yksekokulları için. artık fakülte oldu birçok hemşirelik okulu ve puan türü değişti. say 1 di daha önce puan türümüz say2 oldu şu an. ankara üniversitesi geçen yıl fakülte olmuştu bu yıl sayısal 2 puan türünde öğrenci aldı ve taban puanı 315 ti

    bu suçlarla beni tartarsa Rahman
    kırılır arsa-i mahşerde mizan
  •  25-02-2008, 19:56 43768 Cevap 43618

    Cevap : hemşirelik puanları

    iris:
    hemşirelik taban puanları 290 dan başlıyor 350 ye kadar çıkıyor ama bu sağlık yüksekokulları ya da hemşirelik yksekokulları için. artık fakülte oldu birçok hemşirelik okulu ve puan türü değişti. say 1 di daha önce puan türümüz say2 oldu şu an. ankara üniversitesi geçen yıl fakülte olmuştu bu yıl sayısal 2 puan türünde öğrenci aldı ve taban puanı 315 ti

    puanlar uçmuş abooow yani..en zor kısmı da say 2 ile öğrenci alıyor olmaları bence lise 2-3 matematiği ve fiziğinden nefret eden biri olarak  kötü olmuş yani benim için.ama bence kaliteyi arttırır bu yeni sistem.artık yakında hemşirelik tıpa kafa tuatr herhaldeBig Smile


    bu suçlarla beni tartarsa Rahman
    kırılır arsa-i mahşerde mizan
  •  25-02-2008, 19:58 43769 Cevap 43502

    Cevap : hemşirelik puanları

    fakülte olan okulların puan türü say2 olduğu için taban puanlar biraz daha düşecektir geçen yıla göre
    Ars longa, vita brevis, occasio praeceps, experimentum periculosum, iudicium difficile.
  •  25-02-2008, 20:04 43772 Cevap 43769

    Cevap : hemşirelik puanları

    olsun ben hala say2 den nefret ediyorum.ilk ve son öss sınavım olan ki kendisi ilk yeni sistem sınavdır mat2 yi komple salladıydım fakat ama lakin gene de 330 puan aldımBig Smilekeşke başka bişey yazaydım ya devlet üni aç bilaç sürünüyoz özele gitsek ne burs verirlerdi kimbilir ahh aaahhhhStick out tongue
    bu suçlarla beni tartarsa Rahman
    kırılır arsa-i mahşerde mizan
  •  25-02-2008, 20:09 43774 Cevap 43772

    Cevap : hemşirelik puanları

    özele gitseydin sana burs verirlerdi ama o bursu okul bitince senden söke söke alırlardı. ben öss ye girdiğim yıl koç üiversitesine girmeyi istiyordum puanımda yetiyordu şimdi diyorum ki allahtan girmemişim.dört yıl okuttuğunun karşılığını dört yıl amerikan hastanesinde çalışmakla ödeteceklerdi.
    Ars longa, vita brevis, occasio praeceps, experimentum periculosum, iudicium difficile.
  •  25-02-2008, 20:21 43777 Cevap 43774

    Cevap : hemşirelik puanları

    ben kültürü düşünüyorum.keşke o zaman girseydim ama bu sene tekrar hazırlanıp giricem(yani daha çalışmaya başlamadım)kültür  yöle bir şart koşmuyor tıkır tıkır ödüyor bursunu zaten cebinden de vermiyo bir sürü paralı öğrenci varBig Smile hem mezun olduktan sonra çalıştıracakları bir hastaneleri de yokBig Smile
    bu suçlarla beni tartarsa Rahman
    kırılır arsa-i mahşerde mizan
  •  25-02-2008, 20:26 43778 Cevap 43777

    Cevap : hemşirelik puanları

    ne deyim hakkında hayırlısı olsun....


    Ars longa, vita brevis, occasio praeceps, experimentum periculosum, iudicium difficile.
  •  25-02-2008, 20:58 43780 Cevap 43778

    Cevap : hemşirelik puanları

    TEŞEKKÜR EDERİM
    bu suçlarla beni tartarsa Rahman
    kırılır arsa-i mahşerde mizan
  •  27-06-2008, 14:44 56548 Cevap 43780

    Cevap : hemşirelik puanları

    bişey sorucam bu say 2 mevzusu bu sene mi oldu ben istanbul bilim üniv. baktım say 1 ve 4 yıllık uygulamalı old. içinmiş. bu sene bütün okullar say 2 mi yaptı. canım sıkıldı yaa zaten çok az bı puanım var oda say 1:(
  •  27-06-2008, 17:50 56562 Cevap 56548

    Cevap : hemşirelik puanları

    SELAM BADBEG  birkaç üniversitede hemşirelik okulları sağlık bilimleri fakültesi diye değiştirildi sadece bu okullar say2 ile alıyor onun dışındaki bütün hemşirelik yüksekokulları say1 ile alıyor canını sıkma sen zaten taban puanlaı düşürüldü rahatlıkla girersin inşallah
    Ars longa, vita brevis, occasio praeceps, experimentum periculosum, iudicium difficile.
  •  27-06-2008, 17:55 56563 Cevap 56562

    Cevap : hemşirelik puanları

    ben zannetmiyorum özele bile giremicem okul puanıyla 233 yapıyor çünkü girersem bir mucize olur :(
  •  28-07-2008, 12:57 61219 Cevap 56563

    Cevap : hemşirelik puanları

    yardıma ihtiyacım var

    say1 de 22667. yim.hemşireliklere ve çeşitli bilg. öğrt. yetiyo puanım.sizce ne yapmalıyım??karar veremiyorum

    (aslında FTR yada diyetisyenlik istiyorum.ama sıralamam tutmuyoSad)

    yorumlarınızı bekliyorum..........


    [M]
  •  28-07-2008, 12:57 61220 Cevap 56563

    Cevap : hemşirelik puanları

    yardıma ihtiyacım var

    say1 de 22667. yim.hemşireliklere ve çeşitli bilg. öğrt. yetiyo puanım.sizce ne yapmalıyım??karar veremiyorum

    (aslında FTR yada diyetisyenlik istiyorum.ama sıralamam tutmuyoSad)

    yorumlarınızı bekliyorum..........


    [M]
  •  01-08-2008, 17:11 62287 Cevap 56563

    Cevap : hemşirelik puanları

    badbeg:
    ben zannetmiyorum özele bile giremicem okul puanıyla 233 yapıyor çünkü girersem bir mucize olur :(
    hayırlısı olsun bu sene olmazsa seneye olur inş ama yine de tercih yap derim.doğudaki üniversitelerin puanları düşük bir de bu yıl açılan okullar için şansını dene. çünkü geçen sene ankara üniversitesi diyetisyenlik bölümüne ilk öğrencilerini aldı çok düşük puanlarla 23 öğrenci almış.
    Ars longa, vita brevis, occasio praeceps, experimentum periculosum, iudicium difficile.
  •  01-08-2008, 17:16 62297 Cevap 61220

    Cevap : hemşirelik puanları

    kararsızz:

    yardıma ihtiyacım var

    say1 de 22667. yim.hemşireliklere ve çeşitli bilg. öğrt. yetiyo puanım.sizce ne yapmalıyım??karar veremiyorum

    (aslında FTR yada diyetisyenlik istiyorum.ama sıralamam tutmuyoSad)

    yorumlarınızı bekliyorum..........

    bence gerçekten istediğin bölümleri öncelikli olarak tercih et.şansını bir dene derim ilk başlara puanının yetmediği istediğin bölümleri yaz.hemşirelik yazmak için iyi düşün çünkü çok özveri gerektiren bir meslek gerçekten yapabileceğini düşünüyorsan yaz. hayırlısı olu inş
    Ars longa, vita brevis, occasio praeceps, experimentum periculosum, iudicium difficile.
  •  11-08-2008, 11:09 64153 Cevap 43502

    Cevap : hemşirelik puanları

    ya

  •  11-08-2008, 11:12 64154 Cevap 43769

    Cevap : hemşirelik puanları

    bence düşmiycektir puanlar çok çalışmalıyız çokk
  •  11-08-2008, 18:05 64223 Cevap 64154

    Cevap : hemşirelik puanları

    çalışmakta yetmiyormuş:((
    zel@l :)
  •  10-09-2008, 20:46 73714 Cevap 43502

    Cevap : hemşirelik puanları

    selam benim adım havva nur ben de hemşire olmak istiyorum ama malesef ben de bu sorunun cevabını arıyorum merak etme ben de bulunca sana veririm.İyişallah sende bulunca bana  verirsin.
  •  21-10-2008, 21:30 80832 Cevap 61220

    Cevap : hemşirelik puanları

    size bişi sorabilirmiyim?ben 14 yaşındayım seneye lisaye başlıcam ama söle bişi duydum artık hemşireler 5 senede bir alıncakmış.ülkemizde yeterince hemşire varmış.bunun dogru olmasından çok korkuyorum beni aydınlatırsanız sevinirim...ayrıca sbs puanım 353 acaba bu puanla saglık meslege gidebilirmiyim???cvplarınızı bekliyorum...byeeeeSmile
  •  08-11-2008, 21:24 83798 Cevap 43502

    Cevap : hemşirelik puanları

    selam mrrb size birşey sorabilirmiym acaba ben figen ve hemşire olmayı çok istiyorm ve şuan düz lise öğrencism ve alanım yabancı dil ben öss de sayısal1den tercih yapsam hemşirelik gelirmi bana lütffennn yardımm edinn Big Smile


    f


  •  08-11-2008, 21:27 83800 Cevap 43502

    Cevap : hemşirelik puanları

    CryingCoolCryinglütfennn arkadaşlar bana birşeyler söylermisn kafam çok karşık ne yapabilirimmm
    f


  •  08-11-2008, 21:30 83801 Cevap 73714

    Cevap : hemşirelik puanları

    selam mrb naslsn ya kafam çok karışık ve ne yapacagımı bilmiyorumm

    Smile

    Hoscakalınnn

     

     

     

     

     

     


    f


  •  09-11-2008, 20:42 83932 Cevap 43502

    Cevap : hemşirelik puanları

    selam arkadaşlar bana lütfen bir vatandaş yardım etsin (lütfennnnnnnnnnnnnnnnn) benim alanım yabancı dil ve hemşire olmak istiyorum sayısal 1den tercih yapmayı düşünüyorum ve bana hemşirelik yüksek okulu gelirmi acaba bana yardım edermisinnnn herkese sevgilerimle saygılarımmmmla cevap verirsenizz çok mutlu olurum bana bir fikir verinnnn şimdiden herkese teşekkürlerrr
    f


  •  09-11-2008, 20:50 83934 Cevap 83932

    Cevap : hemşirelik puanları

    arkadaşım eğer say1 den yeterli puanı alırsan seçebilirsin.

  •  09-11-2008, 22:05 83948 Cevap 61220

    Cevap : hemşirelik puanları

    bence istediğini kazanmak için tekrar dene.çünkü bu işi ömür boyu yapıcaksın.

     

  •  10-11-2008, 15:14 84051 Cevap 83948

    Cevap : hemşirelik puanları

    teşekkürim ederim zuhal hanımm tasivelerinizden dolayı hayırlı günler herkese hoşçakalllın bye
    f


  •  10-11-2008, 15:48 84059 Cevap 61220

    Cevap : hemşirelik puanları

    slm arkadasım inşallh Allah yardımm eder sana ama hangi mesleği yapmak istiyorsan ona  git bence birde arkadaşım sana birşey sorabilirmiyim acaba senin alanın nedir bende sayısal 1den tercih yapmayı düşünüyoorumda acaba alan farklıya puanlar düşüyomu biliyorsan bana cevap yazarmısn(alanım yabancı dil) hoşçakal byebyeSmile
    f


( Toplam 59 Mesaj ) 2 Sayfadan 1 -   1 2 Sonraki >
RSS haberlerini XML olarak görüntüle