Hemsireyiz.Biz : Türkiye'nin hemşirelik sitesi
Hemşire Forumları | HEMŞİREYİZ.BİZ

86,335 hemşire olduk

şunda ARA

buraya bakarmısınız!

Son Mesajınız 22-10-2009, 18:56 emayy tarafından gönderildi. 10 yanıt.
Mesajları Sırala: Önceki Sonraki

  •  05-02-2009, 16:24 95032

    buraya bakarmısınız!

    ben lise 2 ye gidiorum cerrahide calişmak istiorum.daha doğrusu doktor olmayı istiorum am olmazsa bu bölümü istiorum bizim cerrahi dersimizde war okulda cerrahi derslerini iple cekiorum bana biraz hasteneyi anlatırmisinz bu bölüm le ilgili

    Big Smile 


    HaYaT HoŞ AmA bOŞ
  •  13-03-2009, 1:02 105803 Cevap 95032

    Cevap : buraya bakarmısınız!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

    cerrahide ameliyat olacak,ameliyat olmuş ,hastalar var .hastaya tanı koyarsın.tedavi edersin.olmadı ameliyat edersin.
  •  23-04-2009, 17:56 110364 Cevap 95032

    Cevap : buraya bakarmısınız!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

    ben hep genel cerrah olmak istiyordum.hemşireliğe gidince de ameliyathane ,cerrahi yada varsa ambulans hemşireliği yapmak istiyorum. Ben lise 1 deyim ve lise 2 deki arkadaşlar cerahi dersinin çok sıkıcı olduğunu söylüyor

  •  23-04-2009, 22:10 110393 Cevap 110364

    Cevap : buraya bakarmısınız!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

    Aslında çok zevklidir,cerrahi bölümü arkadaşlarınızın ilgisini çekmemiştir biliyorsunuz herkesin ilği alanı farklıdır siz seviyorsanız sorun yoktur

  •  11-07-2009, 16:23 123206 Cevap 95032

    Cevap : buraya bakarmısınız!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

    CERRAHİ HEMŞİRELİĞİ ÇOK GÜZEL. BEN CERRAHİ SERVİSİNDE 1.5 YILDIR ÇALIŞIYORUM. ÇOK YORUCU VE ÇOK DİKKAT VEDE TAKİP GEREKLİ AMA BEN SEVEREK ÇALIŞIYORUM
  •  30-07-2009, 14:46 129002 Cevap 123206

    Cevap : buraya bakarmısınız!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

    bende cerrahide 1,5 yıldır çalışıyorum gerçekten çok güzel ama benim ki özel hastane çalışmaktan çok kurallar çok yoruyo insanı beyin cerrahi gerçekten zevkli bi alan tekrar görüşmek üzere saygılarımla

  •  30-07-2009, 14:50 129003 Cevap 123206

    Cevap : buraya bakarmısınız!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

    evet size katılıyorum aynen takip ve dikkat gerektiyo o yüzden biraz daha ağır diğer servislere göre başarılar dilerim
  •  30-07-2009, 14:55 129005 Cevap 110364

    Cevap : buraya bakarmısınız!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

    bence hiçte sıkıcı bi ders deil emellerinin peşinden gitmelisin...sağlıkta süper bi alan ve çokta güzel bi yere sahip hatta cerrehide branşlaşabilersen ne mutlu sana bende cerrehi serviste çalışıyorum çokta seviyorum başarılar dilerim sanada...
  •  01-08-2009, 21:16 129503 Cevap 129005

    ben üniversite hemşirelik  2.sınıf ögrencisiyim bu dönem cerrahi dersim var ama korkuyorum çalışanlar varsa biraz bilgilendirirseniz mutlu olcam hoca amaliyatada girmeniz gerekiyo dedi şimdiye kadar iyiydi ama korkmaya başladım
  •  07-08-2009, 19:25 130383 Cevap 129503

    Cevap : korkuyorum

    canım korkunun ecele faydası yok illaki ne şekilde olursa olsun orayıda görmeniz gerekiyo çünkü sağlık bi bütün ve ekip işidir.o yüzden bence en kısa sürede bu korkunu yenip hatta korkunun üzerine gidip bu psikolojiden kurtulmalısın herşey için emin ol gördüğünde ne kadar kötü gelirse gelsin alıştığında bunun zevkini tadıcaksın tesekkürler başarılar dilerim...
  •  22-10-2009, 18:56 138526 Cevap 95032

    Cevap : buraya bakarmısınız!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

    bende 3 yoldır ameliyathane hemşireliği yapıyorum. evet takip gerektirir cerrahi alanı ama hastaya yaklaşımının ne olduğu bellidir. sonuç alırsın ve buda insana manevi bir doyum sağlar.
RSS haberlerini XML olarak görüntüle