Hemsireyiz.Biz : Türkiye'nin hemşirelik sitesi
Hemşire Forumları | HEMŞİREYİZ.BİZ

86,342 hemşire olduk

ARA

Arama Sonucları

Şu kelimeleri aradınız:
Gösterilen Sayfa 1 of 6 ( 109 Toplam Mesaj ) < 1 Saniye
  • Cevap : KPSS

    tşk ederim melis23, kafamdaki karmaşayı giderdin
    Mesaj gönderilen: HEMSIRELİKLE İLGİLİ GÜNCEL HABERLER (Forum)  Gönderen :  kardeen  Gönderme zamanı :  August 15, 2010
  • Cevap : KPSS

    selam arkadaşlar ben 71 puan aldım ,şu an 4. sınıfım.bu puanımın seneye kadar gçerlilik hakkı var mı? hemşireliğe kpss her yıl geldi diyorlar ne kadar doğru? cvblarınızı bekliyorum &nbsp;
    Mesaj gönderilen: HEMSIRELİKLE İLGİLİ GÜNCEL HABERLER (Forum)  Gönderen :  kardeen  Gönderme zamanı :  August 13, 2010
  • Cevap : DİCLE ÜNİ DE OKUYANLAR NEREDESİNİZ?

    hayır arkadaşım vazgeçmedim hatta daha da kararlıyım sizin oraya gelmek için.gerçekten çok istiyorum sizin oraya gelmeyi o yüzden bu konuda senden yardım istiyorum dicle21; seninle msnde görüşmek istiyorum eğer kabul dersen çünkü bu geçişte ve oraya gelmemde bi arkadaşa ihtiyacım var msn ;kzbn-38@hotmail.com eğer yardımcı olursan çok sevinirim
    Mesaj gönderilen: ÖĞRENCİ HEMŞİRE FORUMU (Forum)  Gönderen :  kardeen  Gönderme zamanı :  December 4, 2008
  • Cevap : ataürk üni de okuyanlar

    yeni gelen arkadaşlar hoşgeldiniz,yeni gelen ciklermisiniz ,ben kardeen sizin gagınızım,bende yardımcı olabilirim isterseniz sizin msnleri ekleyim mi ordan rahatça yardım edebilirim tekrar hoşgeldiniz
    Mesaj gönderilen: ÖĞRENCİ HEMŞİRE FORUMU (Forum)  Gönderen :  kardeen  Gönderme zamanı :  October 2, 2008
  • Cevap : ataürk üni de okuyanlar

    merhaba arkadaşlar yarın bayram,şimdiden herkesin bayramı kutlu olsun,gelirken şeker getirmeyi unutmayın emi
    Mesaj gönderilen: ÖĞRENCİ HEMŞİRE FORUMU (Forum)  Gönderen :  kardeen  Gönderme zamanı :  September 29, 2008
  • Cevap : ataürk üni de okuyanlar

    hadi iyi akşamlar cik,sonra görüşürüz
    Mesaj gönderilen: ÖĞRENCİ HEMŞİRE FORUMU (Forum)  Gönderen :  kardeen  Gönderme zamanı :  September 27, 2008
  • Cevap : ataürk üni de okuyanlar

    ben 5 ekimde yola çıkacam,sabah 8 gibi erzurumdayım inşallah.bavulları yurda bırakıp direk okula gelecem,sen diğer cik ömerle ternle mi gelecen erzuruma &nbsp;
    Mesaj gönderilen: ÖĞRENCİ HEMŞİRE FORUMU (Forum)  Gönderen :  kardeen  Gönderme zamanı :  September 27, 2008
  • Cevap : ataürk üni de okuyanlar

    her dersin belli bir devamsızlık yapma saati var,mesela hemşireliğe giriş ten 12 saat fizyoloji,biokimya-9saat beslenmeye giriş, türkçe-6 saat s,devamsızlık yapma hakkınız var.bak saat diyorum sakın şaşırma.bazı hocalar bu saatleri geçiren öğrenciyi hemen bırakıyo.sen sakın ilk başlarda devamsızlık yaoıyım deme çünkü kurban bayramında evine ...
    Mesaj gönderilen: ÖĞRENCİ HEMŞİRE FORUMU (Forum)  Gönderen :  kardeen  Gönderme zamanı :  September 27, 2008
  • Cevap : ataürk üni de okuyanlar

    2.ci,3.cüsınıflara gag,4.cü sınıflara ulugag, 5 ci ve eskimiş öğrencilre de fosil diyorlar.ne yaptın valizini hazırladın mı,bak bütün kışlıklarını getir.çok soğuk olur orası.
    Mesaj gönderilen: ÖĞRENCİ HEMŞİRE FORUMU (Forum)  Gönderen :  kardeen  Gönderme zamanı :  September 27, 2008
  • Cevap : DİCLE ÜNİ DE OKUYANLAR NEREDESİNİZ?

    tşk ederim cevab yazdığın için ,bu üniversiteyi arkaadaşlarımı orda olduğu için geçmek istiyorum ama daha belli birşey yok,zamanın ne göstereceğinin kimse bilemez,bizim erzurumda da halk öğrenciyi sevmiyor,özellikle yurtta kalanlara iyi gözle bakmıyorlar.alıştığım ortamdan kopmak zor olacak ama ordada yeni bir ortam kurarım herhalde.daha&nbsp; ...
    Mesaj gönderilen: ÖĞRENCİ HEMŞİRE FORUMU (Forum)  Gönderen :  kardeen  Gönderme zamanı :  September 27, 2008
  • herkeze iyi bayramlar

    .. Tatilin kokusunu aldın mı? Kokla kokla az kaldı. . . bayram tatili ba ş l ı yoooorrr!!! at kendini yollara .... özgürsün! en yakınlarının, sevdiklerinin yanına koş! Kald ır elleri havaya salla salla ... çünkü bayram tatili geliyor!!!HERKEZE İYİ BAYRAMLAR...... &nbsp;
    Mesaj gönderilen: ŞİİRLER, GÜZEL SÖZLER (Forum)  Gönderen :  kardeen  Gönderme zamanı :  September 27, 2008
  • Cevap : ataürk üni de okuyanlar

    teknik dersane amfi felan değil,normal lisedeki gibi sıra ama yanyana 4kişilik bu sıralar.senden de bişey kaçmıyo cik
    Mesaj gönderilen: ÖĞRENCİ HEMŞİRE FORUMU (Forum)  Gönderen :  kardeen  Gönderme zamanı :  September 27, 2008
  • Cevap : ataürk üni de okuyanlar

    bak sen şanlısın ki hazırlık okumuyorsun,hazırlık okuyanlara yumurta diyorlar.bence çömezden daha güzel cik tabiri.artık gelecek sene gag olunca yeni ghelenlere cik dersin
    Mesaj gönderilen: ÖĞRENCİ HEMŞİRE FORUMU (Forum)  Gönderen :  kardeen  Gönderme zamanı :  September 27, 2008
  • Cevap : ataürk üni de okuyanlar

    yukarıda yazdıklarım 1.ci dönem ki dersler içindi.2.ci dönem de hemşirelik esasları var,bu dersin kredisi 12.bu dersin teorik kısmını teknik dersanede,uygulamakısmıı da zaten hastanelere staja çıkıyoruz.ilk dönem biraz sıkıcı ama 2. dönem ki dersler acayip zevkli.diyorum ya arkadaşlar valla derslerimiz çok&nbsp;&nbsp; güzel işleniyor,çokda zevkli ...
    Mesaj gönderilen: ÖĞRENCİ HEMŞİRE FORUMU (Forum)  Gönderen :  kardeen  Gönderme zamanı :  September 27, 2008
  • Cevap : ataürk üni de okuyanlar

    merhaba cik,biz sadece anatomi dersini morfoloji binasında işliyorduk.bide son hafta biokimya dersini kabaratuarda işlemiştik.genellikle teknik dersanade işliyorduk biz dersleri,oda sınıfımız çok kalabalık olduğu içinkendi sınıfımıza tam sığmıyorduk,o yüzden teknik dersanede işledik,derslerin çoğunu.
    Mesaj gönderilen: ÖĞRENCİ HEMŞİRE FORUMU (Forum)  Gönderen :  kardeen  Gönderme zamanı :  September 27, 2008
  • Cevap : ataürk üni de okuyanlar

    elbette, ben ve arkadaşlarım yardımcı oluruz size.zaten derslerde ilk 1 ay zorlanırsınız,sonraları bakmışsınızki hemşireliğin kurdu olmuşsunuz.dersler hiç zor değil arkadaşlar.belki biraz anatomi uğraştırabilir,o da latince kelime fazla olduğu için.yoksa hiçde zor değil derslerimiz.bizim dersler&nbsp;bazı bölümlerin derslerine göre çok ...
    Mesaj gönderilen: ÖĞRENCİ HEMŞİRE FORUMU (Forum)  Gönderen :  kardeen  Gönderme zamanı :  September 26, 2008
  • Cevap : DİCLE ÜNİ DE OKUYANLAR NEREDESİNİZ?

    teşekkür ederim mandela umarım dediğin gibi olur,ama bizim ünide ki geçme sistemi çan eğrisi.bizde bütünlemem yok,yaz okulu var.bakalım bunlara rağmen kabulederler mi?tekrar tşk ederim
    Mesaj gönderilen: ÖĞRENCİ HEMŞİRE FORUMU (Forum)  Gönderen :  kardeen  Gönderme zamanı :  September 25, 2008
  • Cevap : ataürk üni de okuyanlar

    dersler çok ağır değil,ama latince kelimenin yoğun olduğu anatomi dersi biraz uğraştıryor.ama allah tan dersinize semih hoca giriyor.tamamen öğrencinin geçmesi için uğraşan hocalardan.hemşireliğe girişe de araştırma görevlileri giriyo,onlarda iyi ama sınavllarda hiç beklemediğin yerde soru soruyorlar.biokimya dersinize yaşar hoca ve bir tane daha ...
    Mesaj gönderilen: ÖĞRENCİ HEMŞİRE FORUMU (Forum)  Gönderen :  kardeen  Gönderme zamanı :  September 25, 2008
  • Cevap : ataürk üni de okuyanlar

    kyk da kalıyorum.yurtta kendi nevresim takımını vaeriyorlar.müdürler arada bi kontrol ediyorlar,yatakların düzenine ,odanın temizliğine bakıyorlar.eğer&nbsp; kendi çarşafını kullanırsan yorganın altından gözükmediği sürece sorun olmaz.bende götürecem yedek çarşaf,lazım oluyo .
    Mesaj gönderilen: ÖĞRENCİ HEMŞİRE FORUMU (Forum)  Gönderen :  kardeen  Gönderme zamanı :  September 24, 2008
  • Cevap : ataürk üni de okuyanlar

    teşekkür ederim arkadaşlar,bilgilerimi paylaşmaktan mutluluk alıyorum.ben geçen sene baya zorlandım,gerek yurt ,gerek not konusunda o yüzden elimden geldiğince yardım etmeye çalışırım siz istediğiniz müddetçe.bu arada ömer arkadaşım o msndeki tamamen hayal ürünüydü.aslında olmak isteyipte olamadığım kız tüipiydi.ordaki yazılanların hepsi sadece bi ...
    Mesaj gönderilen: ÖĞRENCİ HEMŞİRE FORUMU (Forum)  Gönderen :  kardeen  Gönderme zamanı :  September 22, 2008
1 2 3 4 5 Sonraki > ... sonuncu »